2009. december 11., péntek

Jön a karácsony...

..., és ezt nem a naptárból tudom.
Mostanában egyre több mikulás mászkál a házak falán. Némelyiknek csak egy egyszerű madzag jut, van aki fényfüzéren oson fel a háztetőre, és akad olyan is, akinek a füzére még villog is, és különböző színekben pompázik.
E mikulások szaporodnak, szerintem klónozzák őket.
Van pici miki, alig látszik, de buzgón mászik a falon, van nagy miki, aki örömmel üdvözli az arra járót, és boldogan mutatja, hogy ő már elérte az erkély korlátot.

(Végre fel tudtam tenni a képet is :D )
És bár hideg még nincs, a hónak se híre se hamva, az embernek elég csak kitennie a lábát az utcára, hogy rögtön tudja:
Jön a karácsony.

 A mikik mellett beerősítettek a fényfüzérek is.
- van egyszerű sárga fényű.
- van villódzó
- van színes
- van színesen villódzó
- van vízesés szerű (akkor az fényesés?)
- és van ezek kombinációi.

De, hogy teljes legyen az élmény, és biztos legyen a karácsonyi hangulat, még ki sem kell lépni a házból.
Elég bekapcsolni a rádiót, vagy a tévét.

A rádióban is egyre több karácsonyi dal hallatszik, jönnek a nyári slágerek száncsengősítve vissza...
Csak hogy nekünk a hangulatunk meg legyen alapozva...

Jönnek a karácsonykor játszódó filmek, ami nekem, mint aktív kézimunkázónak, nagyon jó, mert a filmek 90%-át már láttam, így csak megy a tv, én meg bökögetek, csomózgatok... :)
És még a hangulatom is karácsonyosodik :)

Szóval vegyes érzésekkel indul a karácsonyi szezon.

(És ez mind csak egy falu... mi lehet ilyenkor a városokban...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése