2010. július 7., szerda

Egy váratlan találkozás

Tegnap előtt délután történt.
Miután a kombájnoktól elindultam vissza, beugrottam megnézni az egyik vetést. Mekkora is lehet már a kukorica? 
Ahogy kanyarodott az út, megláttam egy nyulat.
Békésen szedegetett valamit az úton.
Jó alaposan megnézett magának, majd folytatta a szedegetést. Olyan volt, mintha a száját dörzsölte volna az úthoz. Vagy csak mészhiánya volt, és ette a port az útról? Nem tudom.
Miután vagy 50 képet fotóztam róla, szép kényelmesen elugrált az útról. Az útszéli füvek előtt még egyszer megnézett, majd eltűnt a szemem elől.

Visszafelé is találkoztam vele, de akkor már nem voltak ilyen simák az idegei, csak úgy rohant velem szemben az úton. Amint meglátta az autót, rögtön befékezett, megállt, majd beugrott a bokrok közé. Nagyon megijedt a kombájnoktól, amik a szomszéd táblát aratták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése